Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Πονεμένη Ιστορία

Αλόγιστα στο ίντερνετ έκανα εγώ σεργιάνι
κι ετσά' ναι που την πάτησα κι ο τόπος δε με βάνει.

Γιατί εγώ δεν πρόσεχα η κεφαλή μου φταίει
κι ιό ο υπολογιστής εκόλλησενε λέει.

Επήγατο στον ειδικό και του 'καμε φορμάτι
κι ούλα τα εγκατέστησα απ' την αρχή αμανάτι.




Και τότε έβαλα μυαλό και πάντα θα προσέχω
συχνά ν' αλλάζω κωδικούς κι αντίγραφα να έχω.

Δεν εμπιστεύομαι άγνωστους ποτέ δεν κατεβάζω
προγράμματα κι εφαρμογές χωρίς να τα εξετάζω.

Μ' ένα σωστό αντιϊικό και τείχος προστασίας
έχω στο διαδίκτυο μια ζώνη ασφαλείας.

Και χρονικό περιορισμό το δίωρο έχω βάλει
ποτέ μου δεν το ξεπερνώ κι ας με καλούν οι άλλοι.

Έτσι είμαι πλέον ήσυχος και πάντα απολαμβάνω
του διαδικτύου τις χαρές χωρίς καιρό να χάνω.


Σχολική χρονιά: 2012-2013

Νομός: Ρέθυμνο

Σχολείο: Γυμνάσιο Περάματος Μυλοποτάμου

Τάξη: Β Γυμνασίου

Υπεύθυνοι καθηγητές
Λαγουδάκη Μαρία

Ομάδα μαθητών
Δασκαλάκης Ιωάννης
Δασκαλάκης Κωσταντίνος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου